Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility קדחת הנקיונות
top of page

קדחת הנקיונות





חצר הגפן – מרכז הוליסטי לבריאות האשה – מכין אותך להוצאת החמץ



קדחת הנקיונות

וגם: מתכון לסבון טבעי


בעונה זו של השנה מתחילה להתפשט באזורנו מגפה מדבקת העוברת ע"י נגיף מסתורי, ושמה הוא "קדחת הנקיונות". תסמיני המחלה הם: עייפות (הנגרמת מסחיבת שטיחים ומהזזת ארונות כבדים), לחץ בעיניים (כתוצאה מהמאמץ לחפש פרורי חמץ), ירידה בשמיעה (בעקבות רעש שואב האבק), פריחה על העור (אלרגיה לחומרי הניקוי), לחץ בחזה (המועקה: האם אספיק??!), מיחושים במערכת העיכול (אין אוכל בבית).


חיבור נכון בין גוף ונפש יכול לרפא שפעת, ויכול לעזור גם במקרה של "קדחת" האביב: כמו תחילת כל מרשם של מרפא אלטרנטיבי – קחו נשימה עמוקה… נשפו לאט-לאט…הרגישו את החמצן מגיע לכל תא בגוף ומחיה אותו… עצמו עיניים… דמיינו מקום שנעים לכם להיות בו… נכון שכבר יותר טוב? אין כמו תקופת האביב להרפיה, להרגעות ולצמיחה. המרחבים הירוקים מרחיבים את הלב, ומשטחי הפריחה הצבעונית משמחים את הנשמה. חודש ניסן הוא בדיוק התקופה שכדאי לנו לעבוד על עצמנו, להתנקות מתחושות שמכבידות עלינו, ולהגאל מתפיסות שכובלות אותנו. לחצים ומועקות יכולים לפנות את מקומם לטובת מחשבות בונות ומקדמות, אוהבות ומחבקות. קדחת הנקיונות הפנימית יכולה להיות ללא תופעות לוואי וכמעט בלתי מורגשת. היא יכולה להקיף אתכם באור גדול ונעים, ולהביא אתכם לליל הסדר נקיים מחמץ.


ואם בכל זאת תרצו לנקות קצת את הבית, כדאי להיזהר מחומרי הניקוי הרגילים, המזיקים לאדם ולאדמה (הידעתם שאקונומיקה מכילה כלור שהינו גז מסוכן, אשר שימש בעבר כחומר לחימה כימי?). על כן, הרי לפניכם מתכון לסבון טבעי, לכל מטרה:

בשלב הראשון יש לשים שתי כפות סודה קאוסטית (זהירות! אין להביא במגע עם העור!) בתוך חצי ספל מים. פעולה זו תביא לחימום המים. בשלב השני יש לחמם בסיר ספל שלם של שמן זית, מבלי להרתיח אותו. לאחר שהמים מצטננים מעט יש להוסיף אותם בהדרגה לשמן. לאחר מכן יש להקציף במערבל, או במעבד מזון, את החומרים. לאחר שהבלילה מוקצפת היטב ניתן להוסיף 10 טיפות של שמן נדיף, ולשפוך לתבניות. לאחר שהסבון מתיבש ומתקשה (לפחות שבועיים), ניתן להשתמש בו לכל מטרה. (המתכון נלקח מתוך הספר שילמד אתכם איך להשיג את מה שאתם צריכים דרך מה שיש לכם במילא: "גן עדן בפתח הבית" / טליה שניידר).







נשמי נשימה עמוקה… הריחי את הפריחה האביבית… שאי עיניך אל השדות הירוקים…

בואי לחצר הגפן – הרפיה…הרגעות… צמיחה – כדי שתוכלי להרגיש את האביב שבתוכך…



חצר הגפן – מרכז הוליסטי לבריאות האשה – http://www.hazar-hagefen.co.il/

ד.נ לב השומרון אלון מורה. טלפון: 050-7626172


0 תגובות
bottom of page