Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility סגולות ועצות לפריון והריון בריא – אבוקה הודיה תהל
top of page

סגולות ועצות לפריון והריון בריא – אבוקה הודיה תהל

אישה מרגישה נפלא ונראית נהדר במהלך ההריון, אך זהו גם הזמן שבו גופה עובר שינויים הורמונליים וגורם למתחים רבים, בחילות בוקר, תחושת כבדות, כאבי גב צרבות, סימני מתיחה, נשירת שיער, טחורים, דליות הרגליים העלולים להשפיע עלייה ועל עוברה.


חשוב לדעת כי הטיפול בעצמך לפני ההתעברות, משפיע באופן ישיר על מוכנותך להריון בריא ,כל דבר שאת אוכלת או מורחת על גופך , מסתנן באופן ישיר דרך עורך, אם הנך בעלת אלרגיה למאכל או תכשיר מסוים, גם עוברך ירגיש בכך במהלך הריונך,כמו גם קולות וריחות, המהווים גורם משפיע רבות על תחושתו של העובר ברחם

לכן,בזמן רצונך להיקלט ובתקופת ההריון עצמה, רצוי מאוד שתשמרי על בריאותך. עלייך להקפיד על אכילת שפע מאכלים בעלי ערכים תזונתיים רבים, כמו פירות וירקות. לנשים המבקשות להיקלט,רצוי לקחת תקופת מה מקדימה של הימנעות מסיגריות, מסביבת אנשים מעשנים ומצריכה מרובה של אלכוהול. ולהקפיד באופן מיוחד על תזונה נכונה וספורט,לפחות כמה פעמים בשבוע באוויר הצח. אפשרי לעצמך זמן מיוחד בשעות היום והרגעות במקומות האהובים עלייך ביותר,כמו :ים, הליכה בשעות הערב במקום שקט ונעים,זהו הזמן להרחיק מעלייך עד כמה שניתן את כל מה שמכביד ומדאיג אותך, שכן לחץ ומתח הנם גורם מעכב להתעברות בריאה.

למדי לאהוב את עצמך ולהקדיש לעצמך את מלוא תשומת הלב הנדרשת.

מרכז הכובד של גוף האישה קיים ברחמה,היא סופגת לשם את כל פחדיה,חולשותיה וכעסיה. עייפות המצטברת באזור זה, לכן עלייך ללמוד לשחרר את כל מה שמכביד ומדאיג  אותך ויושב ברחם, על מנת לאפשר לדבר חדש להיכנס לחייך.

הימנעי משתיית קפה, מאכילת ג’נק פוד, ושימוש מירבי באנטיביוטיקה, שאיפת חומרים מסוכנים וזיהומים סביבתיים.

הימנעי מאכילת מאכלים מלוחים, מלאי שומן ומטוגנים, הקפידי על שינה טובה (לפחות 8 שעות בלילה),

שתי לפחות 8 כוסות מים ביום, על מנת לעודד את סילוק הרעלים מהגוף.

ישנן  שיטות טיפול רבות המאפשרות לך ללמוד כיצד להרגיע ולהשקיט את מוחך וגופך, כגון: פרחי באך,דמיון מודרך וארומתרפיה – שיטות שהוכחו כמועילות ביותר במצבים אלו. כמו כן ספורט מרגיע יהווה שיפור משמעותי במידת ההתמודדות עם הקשיים והמתחים היומיומיים כגון: יוגה-פילאטיס, מדיטציה, שחיה בבריכה ועוד.

 דרך נהדרת להירגע במצבי לחץ הוא על ידי שליטה בנשימה.

שכבי על גבך, על המיטה או על הרצפה, עצמי עיניים והניחי את הידיים על הבטן, שאפי אויר עמוק דרך האף, ספרי עד ארבע, נשימה עמוקה וסדירה היא דרך טובה להתרגעות,היא מביאה יותר חמצן לתוך  הגוף ומסייעת לקבלת שלווה. נשפי את האוויר באיטיות דרך  הפה וספרי מארבע לאחת, כשאת חשה שהבטן יורדת. חזרי על התרגיל עשר פעמיים.

הדחקה מתמדת של רגשות, עלולה  להאיץ את קצב הלב, להעלות את לחץ הדם ולגרום למתח השרירים שאינו  מטיב לנפקדות.

לכן תני ביטוי לרגשותייך על ידי כך שתבטאי את תחושותייך ודאגותייך לחברה קרובה, או לבעלך, נסי אף לרשום את הדברים המעיקים עלייך שכן זה מועיל ומשחרר.

את יכולה לשבת באמבטיית מים חמימים,טפטפי לתוכה מי ורדים (הנמכר בכל מכולת),וכל שמן מרגיע הקיים בבית, אם יש לך לבנדר, טפטפי כמה טיפות ואפשרי לעצמך 15 דקות של שקט .

הימנעי משתיית יתר של חליטת צמחים, ישנi צמחים ששתיתם באופן מוגזם,מכווצת את הרחם ומונעת קליטה, כמו כן לאוהבות השומשום והחלבה שבינינו, רצוי לצמצם במידת האפשר את אכילתם שכן הם מפרישים חומר רירי המדביק את השחלות ואינו מאפשר קליטה מהירה של תאי זרע.

ליקטתי עבורכן סגולות לפריון מהקבלה

1. תיקח האישה ענף מעץ שגדל על יד קבר של צדיק, ותשים בתיקה יום יום.

2. קחי חופן  מהעשב סלביה (הנמכר בבתי טבע), ובשלי ממנו עם מעט יין טוב, שתי מן היין בליל הטבילה ותתעברי.

3. תמנע מללכת עם תכשיטי זהב משום שיש בזה מניעה להריון.

4. הרתיחי מעלי הערבה של הושענה רבה, וכן את הערבה שהייתה בלולב. את המרתח הניחי בבקבוק, וקראי עם בעלך את ההושענות, ובאותו ערב לגמו מהמשקה, ותצפו לבשורות טובות.

5. הימנעי מהרחת טבק ועליו, לפני ובמהלך ההריון.

6. שתי כפית שמן זית זך בכל בוקר,והרבי באכילת דגים, שכן הם עשירים בחומצות שומן חיוניות לגוף ועשויים להוריד את רמת המתח ולהרגעה.

7. אכלי בכל יום אגוז ברזיל ואגוז לוז אחד, העשירים בחומצה פולית ואבץ, המאזנים את ההורמונים בשחלות ומסייעים בהתמודדות הגוף עם מתח,שומרים על הגוף ורמת האנרגיה שלו.

9. ישתדלו הבעל והאישה לנקות את בית הכנסת

10. ילכו שניהם לצורף, ויבקשו עבור האישה טבעת מכסף המסמלת את מידת החסד, שצורתה עגול המבפנים ומרובעת מבחוץ ותענוד אותה ותפקד – שכן הצורה העגולה מעידה על הריון , והצורה המרובעת  מציינת את ריבוי הילודה ומגנה עליה מכוחות חיצוניים ומעין הרע.

11. תשתדל שלא תלך לבית העלמין, שכן קיימים שם כוחות רעים הנתפסים דווקא ברחמה של האישה.


בברכת  בשורות טובות בקרוב.

אבוקה הודיה תהל חוגי / קוסמטיקה טבעית ברקיחה אישית. מטפלת בארומתרפיה, פרחי באך וצמחי מרפא. להתקשרות ושאלות: avukit@gmail.com


0 תגובות
bottom of page