Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility אלרגיה?חולשה?שיעול טורדני? | “שם-ן טוב רפואה טבעית”
top of page

אלרגיה?חולשה?שיעול טורדני? | “שם-ן טוב רפואה טבעית”

בס”ד קדחת השחת (HAY FEVER) והטיפול הטבעי

מידי שנה באביב ובסתיו אלפי בני אדם בישראל ובארצות אחרות לוקים בהתעטשויות, נזלת, גירוד מטריד באף, עקצוץ בעיניים ולעיתים גם בהתקפי אסטמה ו/או חולשה כללית של הגוף הדומה לשפעת. הסיבה לתופעות אלו היא חילופי העונות והשינויים בטבע. כשמזג האוויר מתחמם , מתחילים העצים והפרחים לפזר אבקה כחלק מהתהליך הטבעי של הפריית הצמחים. גרגרי האבקה המקרוסקופיים נישאים ברוח למרחקים ארוכים ואף נישאים ממקום למקום על גבי חרקים. אבקה זו חודרת לריריות האף, לעיניים ולדרכי הנשימה ומעוררת אצל אנשים אלרגיים תגובה מטרידה וקשה.

בין העצים והצמחים הידועים כאלרגניים נמצאים עצי הזית, ברוש, פקאן וערער, יבלית, דשא ועשבים הגדלים כצמחי בר בחצרות בתים כמו הסרפד. צמחים ועצים גורמי אלרגיות גדלים באזורים שונים בארץ ולכן ישתפר מצבו של אדם אלרגי שסובל קשות באזור אחד, כאשר יעבור לגור באזור אחר.

טיפולים טבעיים בקדחת השחת:

כל שיטות הרפוי הטבעיות מציעות פתרונות טובים לריפוי האלרגיות השונות ובינהם קדחת השחת. מלבד יכולתן לרפא ולהקל מהתסמינים השונים, כל השיטות מחזקות את מערכת החיסון. נמנה כמה מהטיפולים האפשריים. לריפוי מירבי מומלץ להשתמש בכל השיטות המוצעות להלן:

תוספי מזון: קוורצטין קומפלקס.- פורמולה המכילה אנטי-הסטמין טבעי בתוספת ויטמין C לחיזוק המערכת החיסונית.

שמנים אתריים: לבונה, קמומיל, מליסה ולבנדר יעילים ביותר להקלה והפחתה משמעותית של התופעות. הנכון הוא לרקוח/לרכוש תערובת או אחד מהשמנים +לבנדר. לשימוש במעבר,מכשיר אדם,הרחה

הפחתת השימוש בחומרי ניקוי: חומרי הניקוי מהווים אלרגן וגורמים לסבל גם לאלו שרק מריחים אותם. לכן, למרות השימוש הנרחב בחומרי ניקוי בעונה זו, מומלץ להפחית את השימוש בהם ליד אנשים הרגישים אליהם. קיימים היום בשוק תחליפים טבעיים ואיכותיים.

שתיית מים : עוזרת בתהליך ניקוי הגוף. מומלץ לשתות לפחות 10-12 כוסות מים ביום.

בברכת בריאות שלמה לכולנו! “שם-ן טוב רפואה טבעית” -שמעון וגילה הלאג

0 תגובות
bottom of page