Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility 7 סיבות משכנעות במיוחד להתחיל לאכול עלים ירוקים בניקוי רעלים | מזל כהן
top of page

7 סיבות משכנעות במיוחד להתחיל לאכול עלים ירוקים בניקוי רעלים | מזל כהן

1- עלים ירוקים עשירים בכלורופיל.

ככל שהמזון ירוק יותר, כך הוא מכיל יותר כלורופיל – החומר המפיק את האנרגיה בצמחים. הכלורופיל בגוף תורם ליצור תאי דם אדומים, משפר את זרימת הדם, מעלה את רמת הברזל ותורם לניקוי רעלים.

2-  עלים ירוקים מכילים נוגדי חימצון נוספים שמתפקדים כקוטלי רדיקלים חופשיים (נלחמים ברעלים) ושומרים על התאים שלנו.

3- עלים ירוקים מחזקים ומעודדים את פעילות מערכת חיסון.

4- עלים ירוקים עשירים בוויטמינים כגון חומצה פולית, ויטמין C ו-K. ויטמינים אלה מחזקים את מערכת החיסון ומשמשים כנוגדי חימצון ושמירה על התאים. בנוסף, ויטמין K ממלא תפקיד עיקרי וחשוב בקרישיות הדם.

5- העלים הירוקים מכילים אנזימי עיכול, וכך עוזרים לנו לעכל מזונות אחרים ומקלים על תופעות לא נעימות של מערכת העיכול ועוזרים לירידה במשקל.

6- עלים ירוקים פועלים לעיכוב תהליכי הזדקנות. אומנם את ההזדקנות לא ניתן למנוע באופן טבעי אבל אפשר למנוע בעיות בריאותיות שמגיעות עימה כגון האטת חילוף החומרים, בעיות שינה וכדומה. עלים וירקות ירוקים נחשבים למזונות שמעכבים תופעות אלו ובכך פחות רעלים נאגרים בגופנו.

7- עלים ירוקים בעלי מדד בסיסי בגוף. בעולם המערבי מרבית התזונה הינה בעלת אפקט חומצי, מה שגורם לעומס רעלים בגופנו. העלים הירוקים מאזנים את רמות החומציות בגוף ושומרים על האיזון שלו ובכך מנקים את הגוף מרעלים.

עכשיו,לפני החורף, זו התקופה לעשות ניקוי רעלים וכדאי לך ללמוד לעשות את זה נכון.

bottom of page