Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility 5 סיבות עוצמתיות לאכול עגבניות בניקוי רעלים | מזל כהן
top of page

5 סיבות עוצמתיות לאכול עגבניות בניקוי רעלים | מזל כהן

1- שריפת שומנים ורעלים: העגבנייה עשירה בוויטמין C נוגד חמצון יעיל שמסייע בחיזוק המערכת החיסונית, ובשריפת שומנים, שריפת שומנים זה אומר ניקוי רעלים! כי כשהגוף עמוס ברעלים הוא יאגור יותר שומן!

2- חיזוק זרימת הדם: עגבנייה מכילה גם ויטמין K החיוני לקרישת הדם ותורם לחוזק העצם. כשהדם זורם בצורה תקינה, לגוף יהיה יותר קל להיפטר מרעלים!

3- חיזוק הריריות, מסנני הניקוי שלי הגוף: בגופנו יש ריריות המגנות עלינו מפני רעלים, כמו השיערות שיש באף (לדוגמא), ככל שהריריות הללו חזקות, כך הם מסננים יותר טוב רעלים, בעגבניה יש ויטמין A שהופך לבטא קרוטן בגוף שמחזק את הריריות ובכך עוזר לניקוי רעלים.

4- מקור חיוני לברזל: בעגבניות יש ברזל, ברזל הוא מינרל החיוני למניעת עייפות וחולשה, ולכן מסייע במיוחד בתהליך ניקוי רעלים!

5- סיבים תזונתיים לתחושת שובע: עגבנייה מכילה גם סיבים תזונתיים התורמים להסדרת פעילות מערכת העיכול, ובניקוי רעלים אנחנו רוצים להקל על מערכת העיכול ולעזור לה לעבוד כמה שפחות, כדי שהגוף יפנה יותר רעלים.

עכשיו,לפני החורף, זו התקופה לעשות ניקוי רעלים וכדאי לך ללמוד לעשות את זה נכון

bottom of page