חיפוש

פעולה אחת שתגרום לבטן שלך להיות שטוחה




אהובה!




כמה טוב שאת כאן. אני רוצה לדבר איתך על משהו מאוד חשוב – הבטן שלך! ראשית אקדים ואומר לך שבטן נפוחה ולא שטוחה זה לא רק עניין אסתטי, את יכולה ללמוד המון על הבריאות שלך על פי מצב הבטן שלך, אז אם מעניין אותך לדעת איך להשיג בטן שטוחה, תקראי עד הסוף! (סכ”ה 5 דקות קריאה)

זה לא סוד שזה ממש לא נעים שהבטן מתנפחת, זה גם לא נעים שחושבים שאנחנו בהריון ואנחנו ממש לא בהריון, זה לא נעים גם שהכפתור של החצאית או המכנס לא נסגר לנו בבוקר! ובקיצור כולנו היינו רוצות בטן שטוחה ויפה!



בטן נפוחה זה לא רק עניין אסטתי!









בטן נפוחה, זה לא המצב הטבעי של הגוף שלנו, אנחנו לא אמורים להסתובב עם בטן נפוחה, ובטח שלא להתרגל למצב כזה! וברגע שיש לנו בטן נפוחה, אנחנו צריכים להבין שהגוף מאותת, הגוף מדבר איתנו, אין טעות, הגוף לא עושה טעויות! וכדי לפתור את הבעיה הזו, צריכים להבין שיש כאן משהו יותר עמוק, כלומר יש משהו שגורם לבטן שלנו להתנפח אם נדע מהו הדבר הזה, נוכל לטפל בו והבטן תרד , ממש ממש פשוט!!!



בטן נפוחה זה לא רק עניין אסטתי!









ישנם 3 מישורים שבהם נרצה לטפל בבטן נפוחה: מישור התזונה, מישור התנועה ומישור התודעה.




מישור התזונה




תפקוד לקוי של מערכת העיכול גורמת לנפיחות בבטן. מערכת העיכול היא המערכת המרכזית בגוף ועלינו ללמוד לתחזק אותה בצורה הנכונה כדי לטפל בנפיחות בבטן וגם כדי למנוע נפיחות בבטן.




ומה אפשר לעשות?




כמובן שיש משמעות למה שאנחנו אוכלים, אבל במקרה של בטן נפוחה יש משמעות גדולה יותר ל”איך” אנחנו אוכלים. לרמב”ם יש משפט מדהים שלדעתי צריך לכתוב ליד שולחן האוכל שלנו “ואכילה גסה לגוף כל אדם כמו סם המוות והיא עיקר כל החלאים”ולכן נרצה לאכול כמויות קטנות של אוכל, לא להעמיס על מערכת העיכול! הרמב”ם אומר שעדיף לאכול מעט מזון מזיק מהרבה מזון בריא. בנוסף בזמן האכילה, התעסקו רק באכילה! ברגע שאתם עושים עוד פעולה, כמו להיות עם הפלאפון, האוכל לא מתעכל כמו שצריך, יש תסיסה בבטן והיווצרות של גזים שגורמים לנפיחות. בנוסף רצוי לא לשתות בזמן הארוחה שכן המים מדללים את אנזימי העיכול ופוגעים ביכולת מערכת העיכול לעכל את המזון! ויש עוד טיפים מעניינים בנושא האכילה(תעקבו בדף שלי, כל יום עולה טיפ פרקטי עם המחשות)




מישור התנועה

יש לנו שריר אחד מאוד חשוב קוראים לו הרחב בטני הוא עוטף לנו את המעיים ועל כן אם נלמד לחזק את השריר הזה נשפר את הספיגה של המזון בגוף ואת פעילות המעיים! בנוסף שריר חזק – זה שריר מעוצב ולכן זה ישפיע על המראה האסטטי של הבטן וכמובן שריר בטן חזק נותן תמיכה לגוף ומשפיע על היציבה ובכך נותן לנו מראה של בטן שטוחה יותר.







ומה אפשר לעשות?




יש לי תרגיל אחד מדהים, שעושים אותו תוך כדי השגרה אף אחד לא רואה שאתם עושים אותו והוא מוריד את הנפיחות בבטן דרסטית!!! חפשו ביוטיוב את הסרטון שלי שבו אני מדגימה”הסוד שלי לבטן שטוחה”




מישור התודעה




קצת מפתיע לדבר על תודעה ועל בטן שטוחה יחד! אבל יש קשר ישיר בין מצב הבטן שלכם למצב התודעה שלכם, תסמינים של נפיחות בבטן אופייניים לאנשים שנוטים לשמור בבטן, לא משחררים, שומרים על איפוק ומדחיקים פחדים. ולכן אני רוצה לתת לכם כלי מדהים לעיכול תקין של רגשות.




איך עושים זאת?




לרוב בני האדם קשה לחוות רגשות שליליים, ואז הם מדחיקים אותם נניח ואתם כועסים עכשיו, משהו עצבן אתכן ואתם לא שולטים בעצמכם, אז פשוט תנו לעצמכם לכעוס!!! כן תכעסו! בלי להתנגד לכעס. ולמה? כי זה הכי טבעי בעולם. עצם זה שאתם מאפשרים לעצמכם לכעוס זה כבר חלק מתהליך העיכול.לאחר כמה רגעים קחו נשימות עמוקות ולאט לאט דמיינו איך אתם נפרדים מהכעס. כי כבר אין צורך בו, נתתם לו ביטוי לזמן מה וכעת צריכים להיפרד ממנו. תוך כדי נשימה אתם אומרים לו תודה , נותנים לו מקום וכבוד ואז משחררים אותו! וככה אתם מתייחסים אליו וגם נפרדים ממנו וזה בהחלט עושה הקלה בעיבוד הרגשות. וזה ממש על קצה המזלג , כי שוב זה נושא עמוק בפני עצמו!

 

כשאתם אוכלים תעשו פעולה אחת – תתמקדו רק באכילה עצמה.

אני יודעת שזה קשה מאוד, גם לי זה קשה אני מודה,

אבל שימו לב המוח החכם שלכם עושה חישוב הוצאת אנרגיה,

אם אנחנו אוכלים וגם מדברים בטלפון

הגוף שלנו יעכל פחות טוב את המזון

כי הוא צריך אנרגיה גם לדיבור בטלפון וגם לעיכול המזון

והאנרגיה מתחלקת בין שתי הפעולות הללו

וכך העיכול לא מתבצע כראוי!

אוכל שלא יתעכל יתסוס בתוך הבטן ויצור גזים

וגזים גורמים לנפיחות בבטן,

ההמלצה שלי היא לא  לקחת אתכם את הטלפון  כשאתם אוכלים,

לדאוג שהוא יהיה רחוק מכם, כדי שלא יהיה פיתוי!

התעסקו רק באכילה עצמה

ותראו איך תסיימו את הארוחה בצורה הרבה יותר

רגועה וקלילה וכמובן עם בטן שטוחה!