Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility כיצד תשתלי מחשבות חיוביות | זהבה רוז
top of page

כיצד תשתלי מחשבות חיוביות | זהבה רוז

אחרי החגים בעת שחוזרים למשימות ולאתגרים – רציתי לשתף אותך במשהו שהשאיר עלי רושם עמוק. עברתי לפני כשנתיים שלוש בפארק רחב ידיים וראיתי גננים גוררים אחריהם עגלה ובה שתילים יפיפיים בשלל צבעים וגוונים. כחמש קומות של שתילים בעגלה שגודלה מטר על מטר. עקבתי אחרי הגננים וראיתי שהם עוקרים עשבים שוטים ממקומם מיישרים את האדמה ומיד מייצרים גומות גומות ושותלים בהם את השתילים החדשים והרעננים.

המשכתי הלאה ופתאום קלטתי שגם אנו יכולים להיות כגננים הללו המחשבות משוטטות וגדלות פרא – אנשים חושבים אין ספור מחשבות שליליות במשך היום לו יצוייר שהיינו יכולים לעצור אותן לעקור אותן מהשורש ולשתול מחשבות חיוביות ומקדמות במקומן כמה נפלא זה היה? אלו גידולי פאר היו גדלים בעולמנו הפנימי? לאלו תוצאות מצויינות היינו מגיעים? כמה נהדר היינו מרגישים? אז הבשורה היא שאפשר! תמיד ראית ועוד תראי שזה אפשרי! המח לא יכול לחשוב שתי מחשבות בו זמנית במיוחד אם הן מנוגדות וסותרות אחת את השניה. אז אפשר, כדאי ונעים להתחיל או להמשיך להתאמץ ולחשוב מחשבות חיוביות! המאמץ משתלם ולאט לאט החשיבה החיובית הופכת להרגל! כדאי מאוד לשלוט במחשבות כי בעקבותיהן נחווה רגשות חיוביים ונעימים. בהחלט אפשר לשתול מחשבות חיוביות שינהלו את חיינו ויתנו לנו איכות חיים משודרגת ומאושרת!

אני מזמינה אותך לשאול את עצמך כרגע: איזו מחשבה שלילית ומציקה שולטת בך, מופיעה לעיתים קרובות והיית רוצה לעקור אותה מתודעתך? חשוב גם שתבחרי מיד לאחר מכן – איזה מחשבה חיובית היית רוצה לשתול לעצמך בראש במקומה? אנשים רבים מתמקדים בחיים בדברים שאינם רוצים וכמעט לא נותנים את הדעת – מה כן הם רוצים שיופיע בחיים שלהם! יש כלל בבריאה שמה שנותנים לו אנרגיה, מיקוד ותשומת לב גדל הבה נבחר להגדיל את החיובי בחיינו ונשדרג את איכות חיינו!

את בחירת המחשבות תוכלי לעשות בעצמך ואשמח גם אם תשתפי אותי כאן למייל הזה raza.vebriah@gmail.com

במאמרים הבאים אציג כאן מספר דרכים עוצמתיות להחלפת מחשבות שאינן מקדמות אותנו ואפילו מחלישות. מחשבות בונות לנו את חוויית החיים נצטווינו “ובחרת בחיים”, דומני שנגלה כאן עוד דרך לבחור בחיים ובוודאי בחיים יותר מאושרים ואיכותיים!

מאחלת לך הרבה הצלחה ואושר

זהבה רוז – מאמנת אישית Nlp ודמיון מודרך ומנחת סדנאות להרזיה והעצמה מחברת הספר “10 הדרכים הטובות ביותר להצלחה בהתמודדות עם אכילה רגשית” (ניתן לרכוש במשרדי אשירה 0722-146146)

0 תגובות
bottom of page