Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility פחד מהתחייבות | נשו”ת אשירה | אתן שואלות והרבנית ימימה מזרחי עונה⇓
top of page

פחד מהתחייבות | נשו”ת אשירה | אתן שואלות והרבנית ימימה מזרחי עונה⇓

עודכן: 10 בפבר׳ 2021

שאלה- איך להתגבר על הפחד להתחייב לחתונה? 

תשובה: מי שלא פוחדת מחתונה היא סתומה מי שאומרת: יאא איזה כיף, כל החיים חיכיתי להתחתן והשמלה והגלאם והכל היא גולם. מפני שחתונה זה נורא מפחיד. רק מי שפוחדת להתחתן, אני מרשה לה להתחתן. רק מי שפוחדת להביא עוד ילד, אני מרשה לה להיות אמא. רק מי שפוחדת בכל יום כשהיא הולכת לעבודה ומתפללת “שאני רק אעבוד באמונה” אני אפקיד בידיה הכל. “אשרי אדם מפחד תמיד” ראשי תיבות אמת, זה מעיד על זה שאת אישה שעושה באמת. אל תספסיקי לפחוד, תפחדי ולכי בחרדת קודש. אני כל פעם אומרת לבעלי: מתי אני אפסיק כבר לפחוד לפני שיעור? והוא אומר לי ביום שתפסיקי לפחוד,  תפסיקי ללמד. תפחדי ותבקשי מה’ כוח ותגידי “אלמלא ה’ עוזרו אינו יכול לו” וכל הזמן תהיי בטוחה שהוא מזווג הזיווגים. כי אם תחשבי שזו את זה יהיה מאוד קשה. “קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף”. אם תגידי זה אתה, כי זה בכלל לא מה שחלמתי. כי זה לא זיווגו של “אדם” אבל אם תגידי זה אתה, יפתח לך הים. מזל טוב!

ניתן לשלוח שאלות נוספות לרבנית ימימה מזרחי בתגובות. או למייל של משרדי אשירה – שמים: ashiraoffice@gmail.com ונשמח להעביר לרבנית את שאלתך.

0 תגובות
bottom of page