Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility עוף גוזל | נשו”ת אשירה | אתן שואלות והרבנית ימימה מזרחי עונה⇓
top of page

עוף גוזל | נשו”ת אשירה | אתן שואלות והרבנית ימימה מזרחי עונה⇓

עודכן: 18 בפבר׳ 2021





שאלה: איך אדע איזה ישיבה מתאימה לבן שלי? הבן שלי מתחיל שנה הבאה ישיבה. יש לי חששות לשלוח אותו מהבית. מטבעו הוא סגור ולא מספר לי מה עובר עליו. איך אדע שטוב לו ושבחרנו טוב עבורו? באיזה כלים חברתיים ואישיים אוכל לצייד אותו לפני הישיבה?

תשובה: איזו שאלה מהממת, יש לזה תשובה מאוד מאוד ארוכה, אבל אני אתן לך את התשובה הכי קצרה ומדהימה. תפילה תפילה ועוד הפעם תפילה ישיבה זה כמו שידוך. אין לנו מושג לאן שולחים אותו, אין לנו מושג אם יהיה לו טוב, אם הוא יסתדר או לא. אבל את צריכה להיות “כאשר ישא האומן את היונק”. אומן זה אמון מאמינה בך בן שלי, יהיה לך בעזרת השם מדהים, אמא מתפללת עליך. זהו, וכשהוא יודע שיש בבית אישה ששלחה אותו ומחכה לשובו.. “נשים במה זכיין ששולחות את את בניהם וממתינות להם שיחזירו”. כל כך קשה לנו לתת להם את העצמאות הזאת, לסמוך עליהם, תסמכי עליו, הוא יהיה מדהים בעזרת השם, הוא ילמד תורה ויחזור לך הביתה מאושר, הוא ישכח לחזור הביתה מרוב שמחה ואת תעלבי ?

ניתן לשלוח שאלות נוספות לרבנית ימימה מזרחי למייל של משרדי אשירה – שמים: ashiraoffice@gmail.com נשמח להעביר לרבנית את שאלתך.



0 תגובות
bottom of page