Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility עדנה קדוש – איפה קונים בריאות?
top of page

עדנה קדוש – איפה קונים בריאות?


איפה קונים בריאות?

עדנה קדוש / טיפולים וסדנאותברפואה משלימה / "מקום בלב" צומת גוש עציון

איזו בריאה משוכללת היא האדם?! איזו חכמה אלוקית יש בכל תא ותאבגופנו?!

ואעפי"כ יש בה קילקולים… תקלות… בעיות ומחלות…

ישנן מחלות לזמן קצר , כאלושמופיעות ונעלמות לאחר זמן מה… וישנן מחלות רבות המכונות "מחלותכרוניות" , המסר שלהן הוא שצריךללמוד לחיות איתן לתמיד… לדוגמא , מיגרנה , כאבי גב , כאבי מפרקים , כאבים שונים, יתר לחץ דם , שומנים גבוהים , אולקוס , וכו’.

כדי להבין איך לתקן ולרפא אתהמוצר המושלם הזה צריך ללמוד מהם איפיוני הבעיות , מה מקור המחלות בכלליות מנקודתראות אחרת, פשוטה וקרובה לליבנו. כאשר אנו מודעים לגורמים למחלות הרי שמרגע זהמתגלים לנו הדרכים לריפוי. נדמה לי שבדרך חשיבה זו יש בשורה ואופטימיות , כיוןש"כולם יודעים" את סיבת המחלות ואת הטיפול המומלץ … ומשום מה יש קושילחבר בין הידיעה והיישום של שיטות הריפוי.

אפשר לומר באופן כללי שרובהסיבות למחלות נמצאות בשלושה תחומים ,סיבה מכאנית , סיבה כימית וסיבה נפשית- רגשית.

1. סיבה מכאנית -הכוונה למחלות בהם יש בעיה במכאניקה שלהגוף כמו , גב "תפוס" , צואר "תפוס" ,הגבלה וכאבי מפרקים ,עצירות של מערכת העיכול , התקף לב וכו’.

2. סיבה כימית – הכוונה להפרעות של אלקטרוליטים ומינרלים כמו המוגלובין, ברזל , סידן , אשלגן , ויטמין B12, שומנים בדם ועוד.

3. סיבה נפשית / רגשית -הכוונה לפחדים , מתח , לחץ , חרדה , חוסר אמונה ביכולות שלי , דימוי עצמי נמוך ,ביטחון עצמי ירוד , וכו’.

לעיתים מחלה נגרמת מאחתהסיבות האלו אבל ברוב המקרים באים כלהגורמים יחד ויוצרים מחלה .

הטיפול והריפוי יכול להופיעבדרגות שונות של ריפוי , מריפוי חלקי ועד ריפוי מלא ושלם.

את דרכי הטיפול נקבע לפיסיבת המחלה וגם לפי היכולת של האדם באותוהרגע לטפל בדרגת ריפוי שבוחר.

יש ריפוי ברובד חיצוני שלהגוף , ויש ריפוי בשורש .

כדי להבין זאת נמשיל אתהטיפול באדם לטיפול במכונית. ישנם 3 סוגי מוסכים:

1. מוסך המטפל בצד הכי חיצונישל האוטו , שם יש אביזרים לקישוט כמו כיסוי להגה , כיסוי לגלגלים , מתקן להנחתבקבוקים , מתקן להנחת "פררו רושה", בקבוקון ריח , מתקן לדיסקים וכו’.

2. מוסך לטיפול בשלד האוטו , שםמתקנים את הפח ואח"כ צובעים אותו יפה ,

3. מוסך בו יש טיפול לחלקהפנימי העיקרי של האוטו , שם מפרקים את האוטו ואח"כ מרכיבים מחדש ,עושיםניקוי מנוע, מחליפים חלקים פנימיים , משפצים , משמנים , ועושים טיפול שורש.

כך בגוף האדם. לעיתים אדםמטפל במוסך הראשון , ומקבל טיפול של קוסמטיקה. כאשר טיפול זה מתאים לבעיה הרי שהואנרפא ע"י עניין חיצוני כמו איפור ,קניות , עיסוקים המשכיחים את הבעיה, עבודה עד שעות מאוחרות ,וכו’.

לעיתים אדם הולך למוסך השני, ושם מקבל טיפול שכבר נוגע בו , בחלק החיצוני אומנם אבל נוגע , ואז הוא מקבלעיסוי או עושה בדיקות שונות , חבישות , פיזיוטרפיה , חיבוק… יתכן וטיפול זה יהיהטיפול מספק עבורו.

ולעיתים אדם יגיע למוסךהשלישי , ויקבל טיפול שורש , הטיפול הזה יכלול את מה שנותנים בשלושת המוסכים יחד ,ושם גם ינקה ויטהר את המנוע הפנימי , האיברים הפנימיים ויחדשאנרגיות.

כל מוסך מתאים לבעיה שונה,וכמובן לבחירת האדם לפי ראות עיניו באותו הרגע.

ועתה נגיע לעיקר , לטיפול!

יש טיפולים לבעיות מכאניות ,ישנם טיפולים לבעיות כימיות וגם לרגשיות.

אדבר כאן על הטיפוליםהאלטרנטיביים בהם אני עוסקת.

לבעיות מכאניות : (כפישפירטתי למעלה) , מתאים לשחררם ע"י עיסוי טיפולי עם שמנים ארומתיים מתאימים.לכל בעיה יש תערובת שמנים מתאימה , עיסוי והחדרת השמנים מתחילה את הריפוי. ישתערובת שמנים ארומתיים המתאימה למיגרנה ויש תערובת לכאבי גב ופריצת דיסק וכן לכלבעיה מכאנית.

בנוסף יש להשתמש בטכניקתביואנרגיה , בה לוחצים בנקודות שונות בגוף , כדי לשחרר את הבעיה המכאנית . וכן טוב להשתמש בדיקור , אקופונקטורה מסורתיתובעיקר (וזה חידוש ענק!) בדיקור סקאלפ ,בו התועלת מהירה ובמידת הצורך יש לשלב טיפולבכוסות רוח.

שילוב של עיסוי , ארומתרפיה,ביואנרגיה , דיקור וכוסות רוח מתאים לבעיות מכאניות.

לבעיות כימיות : הטיפול המתאים הוא באיזון החומר החסר או הנמצאבעודף.

הטיפול המועדף הוא בראשובראשונה בתזונה מתאימה , לדוגמא , כאבי מפרקים נובעים מעודף חומצתיות בגוף , עלכן נתאים תזונה בסיסית , לעודף שומנים נתאים תזונה מטהרת ומנקה כבד ותזונה ללאשומן מן החי וללא שומן מוקשה.

לחסר ברזל או B12 נתאים תזונה עשירת ברזל או עשירת B12 , כמו אצת גראסילריה לפי יעוץ אצל מטפל.

וכבר אמר חכם זקן שישבעולמנו 2 חנויות , חנות של אנשים וחנות של אלוקים. בחנות של אנשים יש ממתקים ,מזון מוכן… ובחנות של אלוקים יש פירות , ירקות ואגוזים…

במידת הצורך ניתן לקחתתוספות מזון טבעיות.

גם דיקור סקאלפ המחזק איבריםפנימיים עוזר לתקן את האי איזון הכימי.

לבעיות רגשיות : הטיפולים המומלצים הם עיסוי ,ביואנרגיה וגולת הכותרת היא טיפול במדיטציות ודמיון מודרך , ע"י זה ניתןלשחרר תקיעויות וחסימות ,והרגלי חשיבה , הרגשה ותפקוד.

הארה : אין בדברי אלו תחליף לבדיקתומעקב רופא או מטפל ואין לטפל לפי מאמר זה או אחר. וכן כל טיפול יעשה אצל מטפלמומחה.

לסיום – כאשר אנו מביניםשהבעיה או המחלה נובעת מאחת מ-3 הסיבות האלו , מכאני, כימי או רגשי או כולן יחד ,אנו מקבלים כוון לטיפול.

בכל מקרה , יש לפנות קודם כל לקב"ה ולבקש להיות תחתאלומת האור שלו , ולספר לו על הבעיה ולבקש את טיפולו.

שנזכה ונטופל ע"י הרופאהיחיד הגדול ה’ יתברך.

0 תגובות
bottom of page