Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility נוסעות לאומן עם הר’ ימימה מזרחי לקראת ר’ חודש אלול – דבר העורכת נורית אילון הירש
top of page

נוסעות לאומן עם הר’ ימימה מזרחי לקראת ר’ חודש אלול – דבר העורכת נורית אילון הירש

תכלית האדם בעולומו “להתענג על זיו השכינה”, כל אחד מאיתנו נברא ישר כמאמר הכתוב “אלוקים עשה את האדם ישר, והמה ביקשו חשבונות רבים”… תינוק וילד קטן נולדים עם לב נקי ופתוח, אך משהו קורה לנו בדרך, הלב נסגר ומתכווץ והחיים הופכים מסובכים יותר ויותר, ולפעמים נדמה לנו כי אבדה התקווה לשינוי.

במסע זה שלנו לקברות צדיקים באוקראינה, התמקדנו בציוני הצדיקים הבעל שם טוב, רבי נחמן מאומן, ר’ לוי יצחק מברדיטשב, ר’ נתן מברסלב ועוד… שהביאו לעולם את אור החסידות ועבודת השם מתוך שמחה, התעלות, רוממות ה’ ועין טובה.

אנו נושאים תפילה, שצדיקים אלו יהיו לנו לשליחים טובים ומליצי יושר, בתפילה לאבינו שבשמים שיפתח את ליבנו למערכת יחסים אמיתית עם עצמנו ועם הסובבים אותנו ועם בוראנו. שנזכה להתענג באמת כמה שיותר רגעים על זיו השכינה, ונצליח להסיט מדרכנו את כל הדברים שמעכבים את נפשנו וחוסמים את דרכנו לעונג אמיתי רוחני ושלם.

את המסע לאוקראינה זכינו להוציא עם הר’ ימימה מזרחי שבאישיותה, בקסמה האישי ובשיעוריה המחכימים תלווה ותדריך אותך במסע המופלא אל עצמך.

יהי רצון, שבזכות תפילת נשים, בזכות ה”ביחד” של קבוצת אשירה, שמשתתפותיה מגיעות מכל גווני הקשת של עם ישראל, בזכות אהבתנו ודמעותנו, נזכה לישועות גדולות לנו ולכל עם ישראל, ונקרב את זמן גאולתנו.

בהערכה ובאהבה לכולכן, נורית אילון הירש מרכז אשירה-שמים

0 תגובות
bottom of page