Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility מאימתי קורין את שמע | הר’ ימימה מזרחי | שיעור לעשרה בטבת – פרשת ויחי 
top of page

מאימתי קורין את שמע | הר’ ימימה מזרחי | שיעור לעשרה בטבת – פרשת ויחי 

עודכן: 3 במרץ 2022


נשיות בפרשת השבוע | שיעור לעשרה בטבת – פרשת ויחי 

ברוכות הנמצאות, אני כ”כ מתרגשת להיות כאן בארץ הקודש… כדאי לסוע לאומן רק כדי לחזור….. אנחנו בערב מאוד מיוחד, ערב עשרה בטבת, מחר צום. הצום הכי קצר בשנה מפני שנבוכדנצאר החל את המצור על ירושלים ביום הזה. אנחנו נלמד על היחודיות של היום הזה. 

הערב הפטירה- היארצייט של רבי נתן מברסלב, התלמיד הגדול, המתעד הגדול, העד הגדול. ואם אנחנו בעד ועדות, אנחנו בערב שבו נקבע הקדיש הכללי לנספי השואה, מחר כ”כ הרבה קרובים של אנשים שנרצחו בשואה, אומרים “אמן יהא שמה רבא…”

אנרגיות מדהימות באויר ואני רוצה שנמצא אותן עד תומן. אנחנו בסיום, סיום מפואר. של אדם ענק שקוראים לו יעקב, 

בסיום ספר בראשית. יעקב נאסף אל עמיו. ובסיום מתחילים מייד מסכת ברכות, גם יעקב בסוף ימיו, נותן ברכה לכל הילדים שלו. השבוע באויר יש אנרגיות אדירות, אנרגיות של סיום, זה מקום שנקווים אליו כל הכוחות של כל הדרך הארוכה שעברנו. הרב זילברבגר צבי מאייר המגיד הגדול אומר, נשים כשאתן מדליקות את נרות השבת של השבת הזו, בקשו במצטבר ובתמצית את כל הכוחות, של כל האמהות הקדושות שכיכבו בספר בראשית, כי השבת הזו מוזרמות לך לעורקים הכוחות של האבות והאמהות שלנו.

לסיום יש עוצמה ענקית ואדירה. למי שיש אבא, לא משנה מה, תרוצי אליו ותבקשי ממנו לברך אותך, אבא שמכיר אותך על כל חולשותייך וחוזקותייך, כי אבא הוא זה שבונה את הבית הרבה יותר מאמא.

לשיעור המלא: האזיני לוידאו למעלה.

.

0 תגובות
bottom of page