Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility מאומנות לאומן
top of page

מאומנות לאומן

שמי רבקה בצלאל בת 26 ומעצבת אופנה. בתור נערה, הייתי צופה באימי שלמדה אופנה באותה תקופה, יושבת ולומדת יחד איתה, העולם הזה קסם לי. בבית הספר למדתי במגמת צילום, וגם שם נמשכתי לצילומי אופנה. מצאתי את עצמי שוב ושוב נשאבת לעולם הזה..


השנים חלפו, ובגיל 21 כאמנית התחלתי לחזור בתשובה… התחלתי מסע רוחני על פי תורת רבי נחמן מאומן. נדהמתי מהפשטות ואיך שהיא משתלבת עם החוכמה העצומה. הרגשתי שקיבלתי חיים חדשים במתנה: שמחה, עבודת המידות, סיפוק על עצם החיים. גיליתי את מקומי בעולם ..זה בדיוק מה שחיפשתי …


1-183WEB

לאחר שנישאתי לבעלי, ההסכם שלי אתו היה שאני עוזבת בשנים הקרובות את הארץ ועוברת להתגורר איתו באומן..כשבעלי ראה שאני לא אישה שמסוגלת להיות רק עקרת בית שאל אותי מה הייתי רוצה לעשות פה באומן …התשובה היתה חדה וברורה .. אני רוצה להלביש נשים בסטייל, ובצניעות..





כשהחלטתי לשנות את הלבוש שלי נתקלתי בקשיים אדירים. בתור חוזרת בתשובה השינוי החיצוני היה המהלך המאתגר ביותר באורח החיים החדש שלי. לא ראיתי כל אור באופנה של הדתיות והחרדיות. לא ראיתי בה חן. הייתי מתפללת ימים ולילות שאמצא בה חן כלשהו, אפילו קטן. לפני שנה החלטתי ללכת על זה – רכשתי מלתחה חדשה שכוללת חצאיות ושמלות, אבל במקום לזרוק את הבגדים ה’חילוניים’ כמו שכולן עושות, מצאתי דרכים לשלב הכול יחד כדי להגיע לתוצאה צנועה.


לא אהבתי את הצורך בבסיס. את הצורך לקמבן כדי להיות צנועה ובסטייל. כל חלומי היה בגד מושלם מתחילה ועד הסוף בלי צורך בשום תוספת .. ומהצורך שלי.. הקמתי מתפרה עם צוות מקצועי ומסור .. והיום שנה אחרי אני משיקה את הקולקציה השלישית שלי.. בנוסף הבוטיק שלי באומן יפתח בחודש הקרוב בעזה”ת.


הקולקציה כוללת סקאלה רחבה של פריטים מגוונים ומעוצבים, החל מפרטים אופנתיים ליום יום ועד שמלות ערב מהודרות. אפשרות הזמנה לכל חלקי הארץ עד בית הלקוחה..

הנחה מיוחדת לגולשות ‘אשירה’ בלבד – 5% על שלל הדגמים המוצגים בעמוד העסקי בפייסבוק שלה (לחצי כאן) – צייני שאת גולשת אשירה וקבלי את ההנחה. טלפון להזמנות: 0795595676

0 תגובות
bottom of page