Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility להיות לאם? או לרעיה? | פרק ב’ בזוגיות
top of page

להיות לאם? או לרעיה? | פרק ב’ בזוגיות

עודכן: 19 בפבר׳ 2021


תשובה של הרבנית:

אני מרגישה ברוח הקוטג’ שלי 🙂 שאת לא רוצה לשאול עד כמה, ואת לא רוצה לשאול אם זה בסדר שאני יוצאת כמה פעמים בשבוע לפגוש..

האם זה לגיטימי בכלל שאם גרושה, אם לילדה, תדאג לעצמה? לגיטימי לחשוב על אהבה עכשיו? האם לא עברתי משלב זוגיות שכשלתי בו לפחות את זה אני אעשה כמו שצריך.

בבקשה את חייבת לצאת מהחשיבה הזו, ולמה? כי באמת, הדבר שאת צריכה לדאוג לו כרגע זה אימהות שמחה, ותהיי אמא שמחה רק כשיהיה בן זוג לצידך שישמח אותך ותרגישי כזו מלאות. הרי הבת שלך תשמח בשמחתך.

אני מרגישה שאת מרגישה שזה מעשה לא לגיטימי כי את כרגע צריכה להיות האומנת שלה/אופר שלה/מטפלת שלה והיא לא אשמה בזה שאת כישלון זוגי, אישה אי זוגית. זו לא מחשבה נכונה עבורה, זה לא עבורה אני חייבת לדבר ככה כי ככה את פועלת.

עבורה- תצאי וחפשי את זיווגך, עכשיו, לצאת כמה פעמים בשבוע? אם זה מישהו אחד וזה פוטנציאל מדהים, למה לא?. אם זה בכל ערב מישהו אחר, נראה לי שאפשר לדחות את המציאות שאת יוצאת איתם לעוד שבוע, לאחת לכמה ימים, בטח שלא בתכיפות שתשאיר את הילדה שלך כל ערב לבד עם בייביסיטר. זה עניין של מינון וזה עניין של מידה. את נראית לי אינטליגנטית דייך כדי להבין את זה.

אבל השאלה שלך פה היא באמת- רגלייך כבדות כרגע לדאוג לעצמך כי מגיע לך עונש, כי נכשלת, אז את צריכה להיענש.. כך את חושבת וזה כמובן שגוי, לכי לך התנערי מעפר קומי לבשי בגדי תפארתך, לכי וחפשי אחר איש שיכבד אותך וישא אותך על כפיים, וישא אותך לאישה, ויהיה לאב מדהים לבת שלך, ותהיי אם הבנים שמחה. ורעייה שמחה.

המון המון מזל טוב, בלי נקיפות מצפון.

ניתן לשלוח שאלות נוספות לרבנית ימימה מזרחי למייל של משרדי אשירה – שמים: ashiraoffice@gmail.com ונשמח להעביר לרבנית את שאלתך.


0 תגובות
bottom of page