Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility הרבנית ימימה מזרחי לפרשת בשלח וטיש ט"ו בשבט
top of page

הרבנית ימימה מזרחי לפרשת בשלח וטיש ט"ו בשבט

עודכן: 25 בינו׳

הרבנית ימימה מזרחי לפרשת בשלח, טיש ט"ו בשבט מלא בכל טוב ושיחה עם דיצה אור, אמו של החטוף אבינתן אור שתמלא את כולנו בכזה אור גדול, רחל שלמה שפרטה לנו על הלב עם השירה שלה.

השולחן המלא של ט"ו בשבט מראה איך אנחנו מלמטה עושות שפע כדי להזכיר לבורא עולם למעלה שהוא צריך לדאוג לפרנסה בשפע למי שהביא לעולם.

השבת מצווה לשיר זמירות, זאת שבת שירה בגלל שירת הים שמסוגלת לקרוע את הים שסוגר עלייך- פרנסה, זיווג, בריאות או כל מה שאת מרגישה שתקוע לך. כזאת סגולה ענקית השבת.

תשירי השבת הזאת, תשברי את המקטרגים, במיוחד את הפיוט דְּרוֹר יִקְרָא, שכתב דונש בן לברט. 

דְּרוֹשׁ נָוִי וְאוּלָמִי, וְאוֹת יֶשַׁע עֲשֵׂה עִמִּי. בוא אליי, תראה לי את הישועה. אבל השורה האחרונה היא השוס האמיתי- כל השיר מבקשות אבל בסוף- שְׁמוֹר שַׁבָּת קָדְשֶׁךָ. זאת השבת שלך, תשמור לנו עליה ברגיעה, בקדושה. 

הסגולה של היום, יום שלישי, זה לומר את פרשת המן. אבל כדי למשוך פרנסה את חייבת להיות בנאדם מושך, למלא הכל בשפע כדי שיירד שפע. 

צפיה בעלות של 15 ש"ח




הרבנית ימימה מזרחי מערב הצדעה לנשות המילואים וחיילי הקבע שנערך בבנייני האומה.על ט"ו בשבט, איוב ואיך הכל מתקשר ל7 באוקטובר בנקודת מבט אופטימית?

שיחה נשית של הרבנית עם שלי שם טוב, אמו של החטוף עומר שם טוב המתוק. על 110 ימים של כאב, של געגוע, של ציפייה ושל תקווה - שנובעת בעיקר מהאמונה שמחזיקה כרגע את עומר וגם את שלי.

הברכות ועניית האמן קיבלו משמעות אחרת לגמרי הערב.


הערב באדיבות כרם הפקות, תהל הפקות וצל"ש- צבא לשם שמים.

0 תגובות
bottom of page