Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility המלך בשדה! (והאיש שלך שם אתו...) איך את הולכת לנצל את זה?..
top of page

המלך בשדה! (והאיש שלך שם אתו...) איך את הולכת לנצל את זה?..

עודכן: 16 באוג׳ 2021



כל השנה את מתפללת על הזיווג שלך שכבר יגיע. ה' שומע תפילת כל פה ואין תפילה ששבה ריקם. אבל עכשיו ה' יתברך קרוב אלינו במיוחד. ואם ה' מתקרב אליך... כנראה ששווה להשקיע בך😉 הישועה שלך, זה הדבר היקר ביותר בעיניו יתברך. 'בכל צרתם לו צר'. כמה שאת רוצה להתחתן, אז ה' יתברך רוצה את זה גם, לא פחות ממך.


אבל מה? כתוב אצל הרבה צדיקים, שלפעמים יש שפע שנועד עבור האדם, אבל לאדם עצמו אין כלים. במילים אחרות: החתן הצדיק והמתוק שלך כבר נשלח אלייך, אבל יש משהו שחוסם אותו מלהגיע.


נסביר איך זה קורה במציאות, בעולם הגשמי.

יש לנו בכל רגע נתון המון מחשבות בתוך הראש. חלקן מחזקות וחלקן מחלישות, אבל בכל מקרה רובן חולפות במהירות מבלי שנשים לב... מחשבות כמו 'אני לא ראויה'. 'אני לא אצליח'. 'זה טוב מידי מכדי לקרות לי' נמצאות שם במודע או שלא במודע, משפיעות כמובן על מצב הרוח שלנו, וגם על המציאות. באורח פלא, כשאני חושבת שמשהו טוב מידי מכדי לקרות לי אז בד"כ הוא אכן לא קורה לי...


המחשבות האלה הן כמובן שקר מוחלט. נועדנו לטוב ביותר, אנחנו ילדים של מלך מלכי המלכים! והבשורה הטובה היא שהן גם לא באמת חלק מאתנו, אלא פשוט נדבקו אלינו במהלך החיים, ולכן אנחנו יכולים לנהל אותן ולהשתחרר מהן, במקום שהן ינהלו אותנו.


אז מה עושים?

תשאלי את עצמך: (אפשר גם בכתיבה) מה הסיבה שעדיין לא התחתנתי. תעני מהבטן, לא מהשכל. תקשיבי למה שעלה, ואז תשאלי: האם המחשבה הזו משרתת אותי. אמרנו שאת בת של מלך, נכון? זה אומר שאת נסיכה, שראויה למשרתים! אז מה שלא משרת - לא נשאר. אנחנו מפטרים את המחשבה, ומחליפים אותה באחת אחרת, שתשרת אותנו בנאמנות. שימי לב. אל תשאלי אם זה נכון או לא נכון. מה שאנחנו מאמינים בו הופך להיות נכון, ומה שלא - הופך ללא נכון. זה בידיים שלנו! ויש לנו את הזכות לבחור במה שמשרת אותנו.


עכשיו. אם מצאת שהמחשבה משרתת אותך – כיף לך! תתפנקי. כדאי לך אבל בכל זאת לחפש בפנים עוד סיבות, אולי תמצאי שיש שם עדיין מחשבות שלא פועלות לטובתך. המטרה שלנו היא להתנקות מהן, ככה שכמה שתחפשי יותר רק תרוויחי. אחרי שזיהית את המחשבה והבנת שהיא לא מיטיבה אתך, תשאלי: איזו מחשבה חדשה אני בוחרת לאמץ במקום זו הישנה, שתשרת אותי בצורה הטובה ביותר? לדוגמא: אם המחשבה הישנה הייתה: "אני לא מתחתנת כי אני שקטה מידי", המחשבה החדשה יכולה להיות: "אני בוחרת לאהוב את השקט שלי, ויכולה למצוא מישהו שיאהב אותו גם..."


את המחשבה החדשה תאמצי בחום אל ליבך, תבחרי בה. תשנני אותה. כמו שר' נחמן אומר שצריך ללכת עם התורות שלומדים, ככה תלכי עם המחשבה המעצימה הזו. היא קודש! מתוך זה תשובי אל עצמך, אל האור הגדול שבך. תצרי כלי לשפע האלוקי, והחתן הצדיק שכ"כ מתגעגע אליך, בעזרת ה' יתברך סוף סוף יגיע...




0 תגובות
bottom of page