Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility הוא גדול! | מירלה כהן
top of page

הוא גדול! | מירלה כהן

הוא באמת גדול? ילדון החלאקה המתוק הזה? אתמול הוא עוד היה קטנטן, מפונק ותינוקי והיום, אחרי התספורת הוא נראה כ”כ בוגר. לא פלא שטרנד צילומי החלאקה צובר תאוצה משנה לשנה חייבים להנציח אותם רגע לפני שהופכים לגברים קטנים.

לכבוד לג בעומר- החג של ילדי החלאקה, הקדשתי להם טיפ- היישר מהסטודיו שלי! כמובן מיועד לאלו שבחרו לוותר על שירותי הצלמת המקצועית.

אחת הטעויות הגדולות כשמצלמים ילדים זה לנסות להגשים לעצמינו את החלומות ולהעמיד אותם בזוית המדוייקת כמו שחלמנו בלילה או כמו שראינו בתמונה אצל השכנה… זה מעצבן את הילד ומוריד לו ברגע אחד את כל החשק להצטלם, התוצאה בהתאם ואנו לא מבינים למה הוא לא שמח כמו ששמח ורקד עם ספר התורה בשבת בצהרים (כשניסינו לנוח…) הטיפ שלי-הפכו את הצילום לחגיגה!!! כשאני מצלמת את ילד החלאקה, כל המשפחה חוגגת יחד איתו. הוא מקבל את ספר התורה לידיים וכולנו שרים ביחד “טוב לי תורת פיך” או “תורת ה’ תמימה” ואם הוא דווקא רוצה אז גם הניגון המוכר מה”טיש” בא בחשבון… כשזו האווירה- הילד מאושר, מרוגש ושמח וכך אפשר לצלם אותו ולהישאר עם מזכרת מתוקה ואותנטית. באותה צורה אפשר לצלם אותו עם הציצית כשמברכים יחד את הברכה “כמו גדול” ומנשקים חזק חזק את הציציות. גם את התמונות עם ספר המסורת נצלם תוך כדי משחק- מחפשים את האות הכי קטנה או את האות שדומה לחנוכייה, ומחביאים בתוך הדפים סוכריות. כשהצילום הוא חוויה- הילד מאושר והתמונות זוהרות ושמחות!


unnamed (3)



unnamed (2)


מירלה כהן – סטודיו לצילום

0 תגובות
bottom of page