Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility בשביל הנשיות – מודעות עצמית ופוריות
top of page

בשביל הנשיות – מודעות עצמית ופוריות





סדנת השיטה הטבעית למודעות לפוריות ולמניעת הריון

Fertility Awareness Method



שיטה המיועדת לנשים:

# הרוצות לחבור לעומק הנשיות והמיניות ולהבין לעומק את תהליכי גופן במשך המחזור החודשי כולו.

# המתקשות להיכנס להריון ומעוניינות ללמוד את עיתויו של חלון הפוריות שלהן בכל חודש בפני עצמו ולהבין ע"פ סימני הגוף את השינויים ההורמונאליים.

# הרוצות למנוע הריון (כולל נשים מניקות ללא ווסת) ללא שימוש באמצעי מניעה הורמונאליים ומלאכותיים.


השיטה מאפשרת לאשה לזהות באופן מדוייק את חלון הפוריות האישי שלה בכל חודש מחדש. זאת בעזרת קריאה של שלושת סימני פוריות הגוף: חום, הפרשה וצוואר הרחם. עבור מניעת הריון- מרגע שנסגר בוודאות חלון הפוריות בכל חודש בפני עצמו, אשה יכולה לקיים יחסים עד הווסת הבאה באופן חופשי ללא אמצעי מניעה וללא אפשרות להרות.


בסדנא לומדים על תהליכי המחזור מבחינה אנטומית, פיזיולוגית, הורמונלית ורגשית. לומדים לזהות את סימני הגוף המחזוריים ולהסיק מהם מסקנות. לומדים למלא טבלה (דקת השקעה ביום) שהיא מעין יומן נשי אישי המגלה לאשה מה מצבה בכל יום מבחינת הפוריות בפרט (האם הורמונים מסוימים חסרים, למשל) ותהליכי גוף נפש אחרים בכלל (האשה מגלה כי היא מחזורית מבחינות רבות: מצבי רוח, חשק מיני, איכות הקול, איכות שיער, שינויים בתאבון וכו’). לומדים בפרוטרוט על מערכת ההפרשות ועל השער המרכזי – צוואר הרחם, לומדים על הנקה ופוריות, על הקשר בין האשה למחזור הירח, על הבדלים בין גברים ונשים ביחסי מין, על אמצעי מניעה אחרים – יתרונות וחסרונות, על אפשרויות קיצור דימום, על היכול לכוון את מין העובר ועוד ועוד.


מנחה: דפנה פלר, עובדת סוציאלית, מטפלת מוסמכת בשיאצו ובליווי תהליכי התפתחות ומנחה מוסמכת של השיטה הטבעית למודעות לפוריות.


#סדנא קבוצתית (4-6 נשים) למניעת הריון: שלושה מפגשים בני ארבע שעות במקום בו הקבוצה בוחרת להפגש +המשך ליווי אישי: 800 ש"ח לאשה.


#סדנא קבוצתית (4-6 נשים) לנשים המתקשות להכנס להריון: מפגש אחד בן חמש שעות במקום בו הקבוצה בוחרת להפגש + המשך ליווי אישי: 500 ש"ח לאשה.


באם קיים קושי כלכלי, ניתן לשוחח איתי ולהגיע להסדר.


לשאלות, לפרטים ולבירור מועדי סדנאות: דפנה פלר 029400691


הערה: ישנן עוד מנחות מוסמכות ונפלאות של השיטה, דתיות ושאינן דתיות, הדרות ברחבי הארץ ואשמח להפנות אליהן נשים.


להתראות!

{mosimage}

{mosimage}

{mosimage}

{mosimage}

0 תגובות
bottom of page