Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility ארומתרפיה קוסמטית – אבוקה חוגי
top of page

ארומתרפיה קוסמטית – אבוקה חוגי

קוסמטיקה ארומטרפית-טבעית


ארומת רפיה הינה שיטת טיפול הנעזרת בשמנים אתריים המופקים מן הצמח.

השמנים האתריים או הנדיפים מהווים מיצוי מרוכז המיוצר בצמח באופן טבעי ומופק מחלקיו השונים,פרחים עלים, גבעולים , שורשים ופירות ומקנה לו את כוח חיותו, ניחוחו וטעמו האופייניים לו.

הרחת השמן יוצרת במוח שרשרת תגובות ביוכימיות המשפיעות באופן ישיר על חלקי הנפש ברבדיה השונים, ומקלה על רמת המתח הגופני.


על טיבם, סגולתם ופעולתם של ניחוחות המרפא הטבעיים אנו לומדים עוד מתקופת בית שני. הכהן הגדול היה מדליק קטורת המורכבת מסממנים צמחיים שונים, מביניהם: שמן המור, הלבונה והקינמון. צירופם היה מהווה ניחוח משכר אשר הגיע לכל רחבי העיר ירושלים ופעל פעולה מיידית עבור כל אדם שביקש פתרון לבעיה המצרה את נבכי נפשו ותודעתו.

כיום ניתן לחלק את התמציות הארומתרפיות כפועלות על שלושת חלקי הנפש-המחשבה, הדיבור והמעשה.

כידוע אדם מורכב מארבעת היסודות, אש, אויר, עפר, מים, כך ניתן גם לשייך את השמנים כאשר לדוגמא, הלבנדר משויך ליסוד האוויר, לבונה ליסוד האש וכו".


עורנו מגיב למהלכי הנפש ורגשותיה ,נשים הנתונות תכופות תחת לחץ סובלות לא אחת מעור יבש ומתוח, אשר מאבד עם הזמן את לחותו ומתבטא בפצעים וכתמים על גבי העור,כמו כן חשיפת העור לזיהומי מזג האוויר ולסיגריות משפיעה אף היא לא פחות.


כיום מקורם של מרבית תכשירי הקוסמטיקה , הטיפוח והאיפור המשמשים אותנו הינו בכימיקלים( כדוגמת ה- פרופילן גליקול, סודיום לאוריל סולפט, פטרוליטיום, איזופרופיל, פרפין, שמן מינרלי ועוד).דבר אשר מעמיס רעלנים נוספים על מערכת העור והגוף ומגביר את הסיכוי לחלות בסרטן העור.

תמציות השמנים הנדיפים מסוגלות לאזן את זרם האנרגיה בגוף, שמנים שחדרו לגוף דרך העור מתפזרים בתוכו, פיזור זה מתבצע ע"י נוזלי המערכות- הדם והלימפה .השמנים מעברים לאיברים השונים ובכך מסייעים לסילוק רעלנים מן העור. דבר התורם לשיפור בתפקוד בלוטת הלימפה. עור שטופל בתכשירים על בסיס שמנים נדיפים חוזר ללחותו הטבעית, מצמיח תאים חדשים ורעננים, הוא נעשה דינמי וחזק יותר ומשתחררים ממנו המתיחות והלחצים.


ישנם כיום כ 350 שמנים נדיפים המשמשים מטפלים מקצועיים בהכנת תכשירי טיפוח ויופי,לתינוקות רכים, לילדים לנערות, נשים הרות,ולאחר לידה.


אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה , תהייה,או בקשה למוצר נדרש מסל מוצרי הטיפוח והיופי הטבעיים הנרקחים על ידי

כתובת למשלוח הודעות: avukit@gmail.com

* הכותבת היא ארו מתרפיסטית ,בעלת B.A במדעי החיים,תלמידת מרכז "שמים".

0 תגובות
bottom of page