Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility איך לסדר ערימה סוררת של כלים בכיור?! | שבות שופט
top of page

איך לסדר ערימה סוררת של כלים בכיור?! | שבות שופט

הצילו! הכיור. מספיק שמזמינים לארוחה שכוללת מנה עיקרית, ויש סיכוי שהקערה, הצלחת, קרש חיתוך, כפיות (..להמשיך?) עומדות בתור למקלחת. וכן, גם לי זה קורה הרבה, שערימת כלים נאה מרימה את ראשה בבוקר (אחרי לילה בלי עודפי אנרגיה בשבילה) ומזכירה שכאן זה הבית, ובית – כדאי שיהיה מאורגן, וכשיש ילדים – אז בטח ובטח.

ולהזכיר לכם – אני מבולגנת. מלכת המבולגנות. אם לא היו ממציאים את הבלאגן בשבילי, הייתי מוצאת כל דבר ומחזירה למקום, ולא מאמצת את הראש בחיפוש אחרי פתרונות לחסרת-מדיח-כלים שכמותי.


water-kitchen-black-design

אז מה עושים מול ערימת כלים (תקף גם לבעלי מדיח):-

1. מתחילים למיין לערימות (על השיש מחוץ לכיור): צלחות, קערות, כוסות, סירים, סכו”ם (מטביעים אותם בכלי מלבני חד פעמי עם מים וסבון, עד שיגיע תורם, הם כבר חצי נקיים). את הערימות יש לסדר כך ש”מלבישים” לפי קטגוריה וגודל את הכלים (מהגדול אל הקטן).

2. כל הכלים בערימות על השיש? זה הזמן להשליך לפח את כל הלכלוך הגס שבכיור, לנקות את הכיור (ספוג וסבון כלים) כהכנה לחזרתן של הכוסות והסכום לתוכו.

3. מתחילים בצלחות (תופסות הכי הרבה מקום) ובסירים, ומצמצמים כל פעם, כשתוקפים ערימה חדשה. אם יש כמות כלים גדולה, הרצאת רקע מעניינת תעמי אתכם על הרגליים עד כמה שנדרש.

4. לסירים וכלי אוכל גדולים (אחרי ששטופים): פורסים מגבת מטבח נקיה ומקופלת (2 שכבות) בפינה פנויה בשיש, מניחים עליה הכלים ב”אלכסון” (הקצה שלהם על מעקה השיש, כדי שיהיה פתח אוורור ולא יתפסו ריחות. או אחד באלכסון על השני.

5. סיימתן, כיפאק לכן!

0 תגובות
bottom of page