Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page

עוגת גבינה – שוקולד לשבועות | נורית אילון הירש

עודכן: 24 במאי 2023

כששוקולד וגבינה נפגשים במטבח של נורית אילון הירש…

מתכון של אחד מבתי הקפה היוקרתיים של ת”א שהוסב להכנה ביתית פשוטה ונשאר בטעמו המקורי!



מתכון לעוגת גבינה חגיגית מתכון בטעם של פעם, אשר מתאים לכל המשפחה ולא הורס לנו את הדיאטה

רכיבים  חבילת פתי בר בטעם שוקולד 100 גרם חמאה 3 חבילות שוקולד מריר 500 גרם גבינה לבנה 9% 250 גרם גבינה לבנה 5% 3 ביצים בין כוס לחצי כוס סוכר (לפי הטעם) גביע שמנת חמוצה חבילת סוכר וניל

אופן ההכנה : בסיס העוגה  לוקחים חבילת פתי בר, רצוי בטעם שוקולד ומכניסים למג’ימיקס רגיל על מנת שהביסקוויטים יתפוררו בצורה אחידה, ממיסים 100 גרם חמאה על אש נמוכה ומוסיפים לביסקוויטים. מערבבים יחד עד ליצירת עיסה. מרפדים את תבנית האפייה העגולה בעיסה הנ”ל – חשוב שהתבנית תהיה משומנת קלות מראש.

מלית העוגה  שוברים את שלושת חבילות השוקולד המריר לקוביות וממיסים על אש קטנה, חשוב לבחוש מידי פעם על מנת למנוע את שריפתו. את השוקולד המומס מערבבים בעזרת סטיקר (סטיק בלנדר ידני) עם 500 גרם גבינה לבנה 9% ו-250 גרם גבינה לבנה 5%. לאחר מכן מוסיפים 3 ביצים (אין צורך בהקצפה או הפרדה), בין כוס לחצי כוס סוכר (לפי הטעם), גביע שמנת 15% וחבילת סוכר וניל- ומערבבים שוב בעזרת סטיקר. את המלית שופכים על בסיס העוגה ומכניסים לתנור למשך שעה על חום נמוך של 150 מעלות (זה בסדר אם העוגה עוד קצת “מרקדת”) לאחר שעה נותנים לעוגה להתקרר מכסים ברדיד אלומניום ומכניסים למקרר למשך 24 שעות. תודה לנורית אילון הירש על המתכון הקליל והמתוק הזה!

0 תגובות

Comentarios


bottom of page