Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility טיפוח עור הפנים והגוף בחודשי החורף -אבוקה
top of page

טיפוח עור הפנים והגוף בחודשי החורף -אבוקה

כיצד נטפח את עור הפנים והגוף בחודשי החורף -סגולות השמנים.  (אבוקה הודיה חוגי)

ליקטתי עבורכן רשימת שמנים מדהימים לטיפוח עורנו לחודשי החורף הקרים, אני בטוחה שתימצאו בהם שימוש יעיל ומחיה.

שמן האובליפיחה

נקרא גם אשחר רוסי, הוא שיח עץ קוצני המכיל גרגירים בצבע צהוב בוהק, יש הקוראים לו גם גרגר הצאר, האובליפיחה בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות, יעיל ביותר בבעיות עור ,כגון: אקנה, כוויות, כינים ואקזמה, צלקות, טחורים, הוא משמש כמזון בעיקר בגלל תכולת הויטמינים, A,F,B,K

שבו.הריכוז הגבוה של הויטמינים C,E ואנטי אקסידנטים וכן מספר רב של חומצות אמינו  חיוניות עושה אותו בעל פעילות  בעיכוב תהליכי הזדקנות העור וחידושו, מתן מראה צעיר והרגעת מתחים, השמן מעולה לקמטים, מקטין בצורה מקסימלית נזקי שמש , כתמים עקשניים, מחדש ומסייע בבניית רקמות חדשות ושיקום העור לאחר כוויות קשות.

שמן נבט חיטה ויטמין E

שמן נבט החיטה מכיל ריכוז מאוד גבוה של ויטמין E

הוא משמש כאנטי אקסידנט )מעכב חמצון(

מעולה לבניית תאים חדשים Uמשמש כתוספת חיונית לטיפוח עור פגוע, טוב לגירויי עור, מפרק שומנים, עוזר בהעלמת סימני מתיחה לאחר לידות ודיאטה, מעולה לטיפול באוטופיק דרמטיטיס.

 שמן חוחובה

מכיל אף הוא ויטמין E

מעכב את ההתאיידות הטבעית של העור וכך מחזק את מערכת ההגנה הטבעית של העור.

החוחובה היא בעלת תכונות אנטיספטית ואנטי בקטריאלית, היא מרגיעה עור מגורה ומחליקה חספוסים יעילה גם נגד סב וריאה של העור, עוזרת בשיקום עור פצוע ומונעת התפתחויות דלקתיות, פסוריאזיס ואקזמה, נספגת נהדר דרך עור יבש ומקומט.

שמו בורג’

שמן הבורז’ מופק מזרעי הצמח בורג’

 הוא בעל מקור עשיר של החומצה השומנית החיונית לגופנו בחורף ,שמה חומצת גלא

GLA-(GAMMA LINOLEIC ACID)

חומצה זו היא נגזרת של אומגה 6 הנמצאת לרוב בשמן הקנביס -ההמפ

מרכיב נדיר זה נמצא במעט מאוד צמחים כמו ביניהם בנר הלילה, שמן הבורג’ כמו שמן נר הלילה הוא בעל פעילות אנטי דלקתית המונעת כרישי דם, השמן יעיל ביותר במקרה של דלקות פרקים, אקזמות, פצעים דלקתיים, גירויים, יובש והתקלפות העור.

שמן קלנדולה

משקם עור פגוע מצלקות ואקנה קשה, מטפל נהדר בכתמים כתוצאה מטיפולים ופיגמנטציה, מעדן ומרכך ומחדש את העור, שמן הקלנדולה בתוספת עם ויטמין E יעיל בעיקר במתיחת העור וחידושו לאחר לידה או ירידה גבוהה במשקל.

*את השמנים הללו ניתן להשיג בבתי המרקחת / בתי טבע מובילים .מותר למרוח באופן ישיר על גבי העור, אך מכיוון שהם די נוזליים,כדאי לרכשם בתוצרם המוגמר המהווה קרם נוח לשימוש.

בברכת חורף בריא ,מטופח ומריח,   אבוקה הודיה חוגי


0 תגובות
bottom of page