Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility חוזר פעם בשבועיים הביתה.. | נשו”ת אשירה | אתן שואלות והרבנית ימימה מזרחי עונה⇓
top of page

חוזר פעם בשבועיים הביתה.. | נשו”ת אשירה | אתן שואלות והרבנית ימימה מזרחי עונה⇓

עודכן: 10 בפבר׳ 2021



שאלה: שלום וברכה

אשמח לדעת מה אני בתור אישה נשואה, יכולה באמת להיות עזר כגנדו של בעלי?

איך אני יכולה באמת לשמח אותו, להרים אותו ?

בעלי בצבא וחוזר פעם בשבועיים הביתה

תשובה: תקשיבי קודם כל אשרייך ואשרי חלקך היות ואני מדברת עם הרבה נשים שהאיש שלהן בצבא, מנצח יהודה או בכלל. ואצל דתיות המועד הזה לא פשוט אחת לשבועיים. כלה טרייה, זה מתנגש עם כל מיני דברים מאוד בסיסיים של “לא יצא בצבא”, “נקי יהיה לביתו שנה אחת”. תקשיבי הוא מגיע הביתה אחרי שבועיים וכל מה שאת רוצה זה לנקז עליו את כל הבדידות שלך. והוא מגיע וכל מה שהוא רוצה זה לנקז ולספר לך כל מה שהוא עבר. ולכן אני ממליצה את זה לזוגות שהאיש שלהם בקבע. אתם יושבים ליד שולחן ואוכלים עוגה שהכנת או קנית ולא מוציאים מילה. עשר דקות את יושבת ומסתכלת בו והוא מסתכל בך והרגע הוא מקווה והרגע הזה הוא טהרה אין סופית. וברגע הזה, העיניים שלו מתנקות מכל המראות הלא טובים שהוא ראה, הקשים והמייגעים. העיניים שלך מתנקות מכל כך הרבה דמעות שרצית לנקז ואתן פשוט שם מביעים אמון זה בזה. זה רגע מטהר ואת השאר אני לא צריכה להגיד לך מה לעשות כי זה פשוט יבוא. 

בהצלחה גדולה!


ניתן לשלוח שאלות נוספות לרבנית ימימה מזרחי בתגובות. או למייל של משרדי אשירה – שמים: ashiraoffice@gmail.com ונשמח להעביר לרבנית את שאלתך.


0 תגובות
bottom of page