Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility התמודדות בשידוכים | נשו”ת אשירה | אתן שואלות והרבנית ימימה מזרחי עונה⇓
top of page

התמודדות בשידוכים | נשו”ת אשירה | אתן שואלות והרבנית ימימה מזרחי עונה⇓

עודכן: 10 בפבר׳ 2021


שאלה: שלום הרבנית, אני יוצאת להרבה שידוכים והרבה בחורים פוסלים אותי כי אני בעלת תואר אקדמי והם מרגישים מאויימים ממני. ובאמת שאין ממה. בנוסף לכך על כל בחור שמציעים לי אני נוטה ישירות לפסול והרבה אנשים טוענים שאני בררנית. איך מתמודדים עם זה? יישר כחך על זיכוי הרבות שאת עושה,ה’ ישלם שכרך בטוב ובנעימים!

תשובה: למה הם מרגישים מאויים ממך? מפני שכשאת יוצאת, את מרגישה מאויימת מהם, וכדי לא להרגיש מאויימת ממנו אז את מוציאה את כל הדברים שאת אלופה בהם. אל תראי לו, איך היתה סבתא שלי אומרת “אל תראי לו, אחרי החתונה תראי לו, לפני החתונה תגידי ווחא, נכון, איך אתה יודע, איך אתה חכם”. בעצם זה שהוא רואה את כל המאויימות שלך, זה מפני שאת כל כך מאוימת מהמפגש, את רוצה לשווק את עצמך הכי טוב שאפשר. תשמרי קצת מקום, את יודעת מה, תצרי את עצמך קצת. לא להיטפש, לא להיטמטם, לא להתכער. אבל תני לו גם מקום אצלך בעולם. תמיד שואלות אותי בנות: הרבנית מה להגיד בפגישה ראשונה?. לסתום, להקשיב לו. איש יכול כל כך הרבה לגלות על עצמו כשהוא מדבר. ובנות כל כך לא רוצות שהוא יהיה נבוך אז הן מארחות אותו, ולא מפסיקות לדבר ואז את יוצאת מהפגישה ואומרת “מעניין איך הקול שלו?” ;). אם את רוצה אותו תני לו מקום בעולם, גם ככה אנחנו הופכות מאיימות אח”כ. אבל לא מעכשיו יא בינתי. שמחה גדולה.


ניתן לשלוח שאלות נוספות לרבנית ימימה מזרחי בתגובות. או למייל של משרדי אשירה – שמים: ashiraoffice@gmail.com ונשמח להעביר לרבנית את שאלתך.

0 תגובות
bottom of page