Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility איך מסבירים לרחוקים כמה חיי הדת הם יפים וטובים?
top of page

איך מסבירים לרחוקים כמה חיי הדת הם יפים וטובים?

עודכן: 18 בפבר׳ 2021


שאלה: ישנה סוגיה שאני דשה בה הרבה זמן, אני חוזרת בתשובה והרבה מחבריי לא. איך אפשר לקרב? איך מסבירים לרחוקים כמה חיי הדת יפים וטובים?

תשובה: איזה מתוקה את! אז אני רוצה להגיד לך שלדתיות ולדת יש אפיל. את לא צריכה לעשות כלום, כלום. כי אלוקים הוא יפה הרס. והדתיות היא יפה הורסת, וכל הניסיונות הנגשה האלה נותנת תחושה שאת מנסה למכור להם סחורה. תנסה רק שבת אחת למה לא? זה בא ממקומות נורא נקיים. אבל בעיניי הדבר הכי חזק זה להיערך מול שולחן השבת שלך, מול נרות השבת הבוהקים שלך, בקידוש, בדברי התורה. תגידי אחרי כל זה, נראה לך שהתורה צריכה עוד קישוטים? את יודעת נשמה, אספר לך סיפור לכל שיעור שאני הולכת אומרים לי פה הם חסידיות לא אוהבות לשמוע כך וכך..אלה ליטאיות לא לדבר זה וזה..פעם בקהילה של סאטמר נתבקשתי לא להזכיר את המילה ישראל ותמיד בסוף השיעור שואלים איך היה לך? מה דיברת? מה אמרת? ואני עונה אותו דבר, אותו שיעור. דוסיות, חרד”ליות, קטשופ ומיונז, אותו שיעור בדיוק לכולן. כי התורה יש לה האפיל שלה. אנחנו לא צריכים לקשט אותה רק לא לכער אותה, פשוט להגיש אותה, אין יופי כזה בעולם! 

ניתן לשלוח שאלות נוספות לרבנית ימימה מזרחי למייל של משרדי אשירה: ashiraoffice@gmail.com ונשמח להעביר לרבנית את שאלתך.

0 תגובות
bottom of page