Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page

תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)

​​נסיעה לפולין 17.11-24.11.24

מבחינת המצב הבטחוני במדינה, אנחנו טסים עם אל-על שנותנים מענה והחזר כספי במידה והטיסות מתבטלות מסיבה בטחונית.
מצידינו נחזיר את עלויות הפקת  המסע שלנו בגין הדרכה, הטסת הצוות ותשלום לצוות, שלא יחוייבו במקרה ביטול בטחוני,  מלבד דמי רישום ע"ס 250 ש"ח, (למעט מלונות בפולין, חברות האוטובוסים וכו, שספק אם יחזירו כספים במקרה של מלחמה)
מבחינת ביטול מסיבה אישית, עד הכרטוס שמתבצע בשבועיים לפני הטיסה ניתן להחליף את שם הנוסעת במישהי אחרת, אם תהיה רשימת המתנה, ותיכנס נוסעת אחרת במקומך.
ביטול רגיל לא יתאפשר, בלי מחליפה, היות והכרטיס נשמר לך ובסמוך לטיסה אנחנו משלמים את מחיר הטיסות במלואן לאל על, בהסתמך על הרישום.

כמו כל נסיעה לחו"ל, בתקופה הזאת זה סיכון של כולנו.
יש אפשרות גם לעשות ביטוח אישי של ביטול נסיעות, מה שהרבה עושים.

נציין, שמחיר המבצע
ע"ס 6,400 ש"ח
לא נתון לביטולים
האמור לעיל, הוא לפנים משורת הדין.
המחיר המלא ע"ס 8,500 ש"ח, כפוף למדיניות הביטולים ע"פ חוק הגנת הצרכן.

 

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

bottom of page